اخبار و تازه ها

برای زردی دندان‌ها چه خمیر دندانی بخریم؟

آیا کسی را می‌شناسید که از لبخندی زیبا و دندان‌های درخشان خوشش نیاید؟ مسلما کسی را با این ویژگی پیدا نخواهید کرد و سفید کردن دندان همیشه یکی از کارهای محبوب انسان برای داشتن چهره‌ای زیباتر بوده است. به همین منظور امروزه شاهد هستیم که برندهای مختلف اقدام به ساخت انواع خمیر دندان‌های سفیدکننده کردند و البته بسیاری از آنها نیز در میان بهترین‌ها قرار دارند.

خمیر دندان‌های سفیدکننده یا با از بین بردن لکه‌های سطحی دندان به صورت مکانیکی، سفید کردن دندان‌ها را از داخل به بیرون و از طریق مواد سفید کننده انجام می‌دهند و معمولا در برندهای مختلف ماده سفیدکننده مورد استفاده در این خمیر دندان‌ها پراکسید می‌باشد. البته بسیاری از متخصصان دهان و دندان راز سفید ماندن دندان‌ها را مراقبت روزانه و مداوم از آنها و همچنین استفاده از بهترین محصولات در این مورد می‌دانند. به همین خاطر، در این مقاله قصد داریم تا به شما برند محبوب این روزها و همچنین خمیر دندان عالی برای از بین بردن زردی دندان‌ها را معرفی کنیم که با کمک آن می‌توانید در عرض چند دقیقه لبخندی جذاب‌تر و سفیدتر داشته باشید.

خمیر دندان میسویک

برند میسویک یکی از برندهای مطرح محصولات دهان و دندان در ایران است که محصولات آن در میان مصرف کنندگان بسیار محبوبیت پیدا کرده و البته روی دندان‌ها بسیار جواب داده است. این برند یک برند سوئیسی است که درون ایران بسته بندی و عرضه می‌شود.

خلاقیت و همچنین اهمیت به دندان‌ها و مشکلات دهان،‌ از مهم‌ترین کارهایی است که میسویک در اولویت قرار داده است و به همین خاطر به عنوان اولین تولید کننده خمیر دندان پمپی در ایران شناخته می‌شود. همان‌طور که می‌دانید انواع خمیر دندان به صورت سنتی در تیوپ‌ها عرضه می‌شدند و در نهایت امکان هدر رفتن مایع خمیر دندان در تیوپ‌ها وجود داشت. خمیر دندان پمپی میسویک این مشکل و چالش را برای همیشه حل کرد. خرید این محصول به دلیل حجم بیشتر و قابلیت استفاده راحت‌تر بسیار مقرون‌به‌صرفه است و خیال ما را برای همیشه راحت کرده است. اما خمیر دندان‌های سفیدکننده میسویک یکی از پرطرفدارترین محصولات این برند به شمار می‌آید که در کمترین زمان می‌توان اثر آن را روی دندان‌ها مشاهده کرد.

خواص اصلی خمیردندان‌های میسویک کدام است؟

همان‌طور که عنوان کردیم، مهم‌ترین ویژگی خمیر دندان‌های میسویک خاصیت سفیدکنندگی آنها است. این خمیر دندان‌ها در پنج دقیقه دندان‌ها را سفید می‌کنند و دیگر اثری از لکه‌های زرد روی دندان‌ها باقی نخواهد ماند. نکته جالب در مورد این خمیر دندان‌ها این است که کار سفیدکنندگی را بدون آسیب رساندن به مینای دندان انجام می‌دهند و به همین خاطر برای استفاده روزانه بسیار مناسب هستند. البته توصیه می‌شود که از این نوع خمیر دندان دو بار در روز استفاده کنید.

این محصولات علاوه بر پاک کردن لکه‌های زرد، خاصیت ضد حساسیت دارند و بدون صدمه زدن به دندان‌ها، آلودگی را از روی آنها پاک می‌کنند.

اما اگر بخواهیم به دیگر ویژگی‌های خمیر دندان‌های میسویک اشاره کنیم، باید بگوییم که این خمیر دندان‌ها به هیچ عنوان محدودیت سنی ندارند و همه افراد می‌توانند از آن استفاده کنند. میسویک حتی در محصولات خود خمیر دندان‌های مخصوص کودکان را نیز دارد که والدین با خیال راحت می‌توانند برای فرزندان خود تهیه کنند.

خمیر دندان‌های میسویک دارای عصاره‌ی خوشبویی هستند که دهان را خوشبو می‌کند و همچنین بوی بد دهان را نیز از بین می‌برد. علاوه بر این، می‌توانید از خمیر دندان‌های میسویک برای بعد از نوشیدن قهوه و چای استفاده کنید و لکه این نوشیدنی‌ها را از روی دندان خود پاک کنید. لایه‌ای که خمیر دندان‌های میسویک روی دندان‌ها ایجاد می‌کنند، از درد ناشی از خوردن خوراکی‌ها و نوشیدنی‌های سرد و گرم نیز می‌کاهد.

خمیر دندان‌های مسیویک ضد حساسیت و ضد پوسیدگی نیز هستند و البته از پیشرفت پوسیدگی در دندان جلوگیری می‌کنند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید