اخبار و تازه ها

راز داشتن اندامی زیبا

امروزه همه ما در آرزوی اندامی خوش فرم و زیبا هستیم. اما زمانی که بحث کاهش وزن و رژیم‌های غذایی به میان می‌آید، کمی دچار تردید می‌شویم و برایمان دشوار است که برای داشتن اندام زیبا این همه سختی به خودمان بدهیم.

توجه داشته باشید که برای رسیدن به اندام دلخواهتان لازم نیست مانند یک دونده ماراتن هر روز بدوید یا مسافت‌های زیادی را راه بروید. در حقیقت، برای لاغری و چربی سوزی لازم نیست به انجام ورزش‌های سخت بپردازید. تنها کافی است که با قدم‌های کوچک مسیر رسیدن به اندامی زیبا و عضلات خوش فرم را طی کنید.

تا آخر این مطالب همراه ما باشید تا چند توصیه کارآمد و راه‌های رسیدن به شکمی صاف و عضلات خوش‌تراش را برای شما ارئه دهیم. در این مقاله تمامی راهکارهای تناسب اندام، از رژیم غذایی و ورزش سنگین گرفته تا جراحی زیبایی نزد بهترین جراح زیبایی شکم را با یکدیگر بررسی خواهیم کرد.

راه‌ های رسیدن به تناسب اندام بدون جراحی زیبایی:

رعایت یک سری نکات ساده و پیش پا افتاده مانند خوب غذا خوردن، استراحت دادن به ذهن و ورزش کردن به صورت روزانه باعث می‌شود که از شر تمام چربی‌های اضافی خلاص شوید.

در این بخش چند روش برای رسیدن به بدنی بهتر در اختیار شما قرار می‌گیرد و بهترین راه برای رسیدن به اندامی دلربا را به شما نشان می‌دهیم.

سبک غذایی‌ خود را تغییر دهید:

اکثر افراد به خصوص خانم‌ها متقاضی رسیدن به تناسب اندام هستند. برای شروع، لازم است که سبک زندگی خود را تغییر دهید و از غذاهای مفید و سالم استفاده نمایید. برای مثال، داشتن یک میان وعده سالم تاثیر زیادی در سلامت فرد دارد.

یکی از عادت‌های اشتباه، مصرف چیپس، تنقلات و نوشیدنی‌های پرکالری و حاوی رنگ مصنوعی و چربی ترانس به جای میان وعده‌های سالم و حاوی پروتئین است.

بدن را هیدراته نگه دارید:

برای تامین آب بدن باید روزی 8 لیوان آب بنوشید. هنگامی که آب مورد نیاز بدن تامین نمی‌شود، کمبود آب اتفاق میفتد و بدن احساس خستگی خواهد کرد. در نتیجه بدن به احتکار آب می‌پردازد و حاصل آن پف کردن اندام‌ها و افزایش وزن خواهد بود.

غذاها را به خوبی بجوید:

غذایتان را با آرامش بخورید و هر لقمه را حدود 10 مرتبه بجوید تا از بروز سوءهاضمه پیشگیری نمایید. از طرف دیگر، زمانی که غذایتان را تند تند می‌خورید، مقداری هوا همزمان با غذا فرو می‌رود و منجر به بزرگ شدن شکم و باد معده می‌شود.

پروبیوتیک‌ها راهی برای رسیدن به شکم صاف است:

خوراکی‌های حاوی پروبیوتیک به هضم بهتر غذا و رسیدن به اندام زیبا کمک شایانی می‌کند. در حالت طبیعی روده انسان حاوی چند باکتری مختلف است که بسیاری از آن‌ها برای گوارش بهتر غذا مفید هستند. دسته‌ای از این باکتری‌ها به پروبیوتیک معروف هستند و باعث تولید مولکول‌های پیچیده و مفید می‌شوند.

به همین خاطر است که مصرف خوراکی‌های حاوی پروبیوتیک و گنجاندن آن‌ها در برنامه غذایی باعث تسریع روند رسیدن به اندامی زیبا و شکمی صاف می‌شود.

از یک برنامه ورزشی با تمرینات متنوع پیروی کنید:

اگر هرروز ورزش می‌کنید، بهتر است که به جای انجام تمرینات تکراری و خسته کننده، از یک برنامه ورزشی متنوع استفاده کنید. بدین ترتیب تغییرات به آرامی در بدن ظاهر می‌شود و تناسب اندام‌تان حفظ خواهد شد.

همچنین، روزی نیم ساعت پیاده‌روی به تسریع روند لاغری و زیبایی اندام کمک شایانی می‌کند. یک مسیر مسطح را انتخاب کنید و هرروز در این مسیر پیاده‌روی کنید.

برای رسیدن به شکمی صاف از استرس دور باشید:

روزانه دقایقی را به دور کردن استرس از خود و متمرکز کردن ذهن اختصاص دهید. موسیقی آرام گوش کنید؛ دوش آب سرد بگیرید و به انجام کارهای مورد علاقه‌تان مشغول شوید. استرس یک عامل مخرب است که علاوه بر ضعیف کردن بدن باعث تولید هورمون کورتیزول و چاقی شکم می‌شود.

جراحی، میانبری برای رسیدن به تناسب اندام:

زمانی که وزن زیادی از دست می‌دهید، پوست دچار افتادگی در نواحی مختلف می‌شود. در چنین حالتی، جراحی پلاستیک یک میانبر برای حذف چربی اضافه و لیفت پوست است که باعث دستیابی به اندامی زیبا در کوتاه‌ترین زمان ممکن می‌شود.

همه ما می‌دانیم شکمی صاف و سینه‌های خوش فرم تاثیر زیادی در زیبا به نظر رسیدن اندام دارد. همچنین، طبق گزارش انجمن جراحان پلاستیک آمریکا، طی چندین دهه اخیر، جراحی سینه و عمل زیبایی شکم محبوبیت زیادی کسب کرده است. تکته‌ای که وجود دارد این است که جراحی پلاستیک یک روش تهاجمی و پر خطر است که تخصص و تجربه جراح نقش پررنگی در نتیجه آن دارد.

زیبایی و ایمنی را در کنار یکدیگر قرار دهید:

انجام جراحی زیبایی یک تصمیم منحصر به فرد است که باعث می‌شود شخص احساس اعتماد به نفس بیشتری داشته باشد. البته این احساس در افراد با یکدیگر متفاوت است.

موضوعی که وجود دارد این است که همه متقاضیان لیاقت جراحی را دارند که از نیت و خواسته آن‌ها آگاه باشد و ایمنی بیمار را در اولویت قرار دهد.

به همین دلیل است که ما همیشه پیشنهاد می‌کنیم قبل از هرگونه اقدام، اول بهترین جراح زیبایی شکم و بهترین جراح سینه در تهران را شناسایی نمایید و نظر او را درباره تصمیم‌تان بپرسید؛ زیرا، جراحی یک روش تهاجمی است و نباید سرسری از کنار آن عبور کرد. متاسفانه، این روزها گزارشات منفی زیادی در رابطه با سهل انگاری پزشک و موفقیت آمیز نبودن عمل به گوش می‌خورد.

توصیه نهایی :

عوامل مختلفی مانند زایمان، تغییر وزن ناگهانی، پیری و… باعث افتادگی پوست و از فرم خارج شدن بدن می‌شود. متاسفنه تنها راه درمان افتادگی پوست، جراحی پلاستیک است که طی آن چربی‌های اضافی از بین رفته و ظاهر پوست بهبود می‌یابد.

قبل از جراحی پلاستیک، با کمی جستجو بهترین پزشک در حوزه زیبایی را پیدا نمایید. جراحی زیبایی نیاز به تخصص دارد. هرچه تخصص جراح بیشتر باشد، عمل را ظرافت بیشتری انجام خواهد شد؛ لذا، زمانی که بهترین جراح پلاستیک را برای جراحی انتخاب می‌کنید، دیگر لازم نیست نگران باقی ماندن اسکار یا بروز عواض ناشی از عمل باشید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید